Вступ
1-й ведучий.
І сувора й солов’їна
Математики країна.
Праця тут іде завзята,
Вмій лиш спритно рахувати.
Вмій ділити, віднімати,
Множить швидко й додавати.
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим у брейн-рингу бути.
2-й ведучий.
Хто уважним, чемним буде,
Бал команді той здобуде.
А хто буде пустувати,
Думать іншим заважати,
Бал з команди буде знятий.
1. Всім, добрий день, друзі.
Дівчата й хлоп'ята!
Ми раді в цім класі
Вас нині вітати!
2. Покликав брейн-ринг
Нас сюди на змагання.
Знавцям й глядачам —
Особливі вітання!
Нас сюди на змагання.
Знавцям й глядачам —
Особливі вітання!
3. Відомо усім
(Тут відсутні секрети) —
У школі різні
Вивчають предмети.
(Тут відсутні секрети) —
У школі різні
Вивчають предмети.
4. Наук у нас різних
Вивчають багато.
Яку ж з них ми будемо
Нині вітати?
Вивчають багато.
Яку ж з них ми будемо
Нині вітати?
5. Тобі,
математико,
Наші вітання,
Це ж ти нас зібрала
Усіх на змагання.
Наші вітання,
Це ж ти нас зібрала
Усіх на змагання.
6. Сучасну і давню
Науку чудову
Сьогодні у дії
Побачимо знову.
Науку чудову
Сьогодні у дії
Побачимо знову.
7. Чекають тут
різні
На вас запитання,
І хитрі задачі,
Й цікаві завдання.
На вас запитання,
І хитрі задачі,
Й цікаві завдання.
8. Питання серйозні
Та є й жартівливі,
Тож будьте уважні
І будьте кмітливі.
Та є й жартівливі,
Тож будьте уважні
І будьте кмітливі.
9. Обдумайте
відповідь
Ви неодмінно,
На справу таку
Вам дається хвилина.
Ви неодмінно,
На справу таку
Вам дається хвилина.
Умови
гри.
За результатами І туру у нас
утворилося дві команди 2-А класу (червоні прапорці), 2-Б класу (сині прапорці).
Кожна команда обрала капітана. Капітан обирає учасника, який буде відповідати.
На обговорення дається 1 хвилина. Якщо команда дає правильну відповідь, отримує
1 бал. Якщо відповідь неправильна, то іншій команді дається 20с. на
обговорення. Якщо команда готова дати відповідь раніше, то капітан дає сигнал
прапорцем.
(Гравці витягують жеребки і займають місця за
столами.)
Гравці —
“новобранці”
Вітаємо вас!
Бажаємо гри
Показати вам “клас”.
Вітаємо вас!
Бажаємо гри
Показати вам “клас”.
1-й ведучий.
Щоб змагання було чесним,
Ми вибрали журі почесне.
Погляньмо разом з вами, друзі,
Хто буде в цім почеснім крузі.
( представляють журі)
Розминка
1. Яку траву і сліпий впізнає? (кропива)
2. З якого посуду не їдять? (з порожнього)
3. Чим більше з неї береш, тим більшою вона стає. Що
це? (Яма)
4. Коли доба коротша взимку, чи влітку? (однакова)
5. З якого місяця починається рік?
6. У якому місяці найменше днів?
7. Який місяць є сьомим місяцем у році?
Завдання конкурсу
1. Коли чапля
стоїть на одній нозі,то вона важить 5 кг. Скільки буде важити чапля, як стане
на дві ноги?( 5 кг)
2. У палки
2 кінці, якщо один із кінців одпиляти, то скільки кінців залишиться?(4)
3.
На руках десять пальців. Скільки пальців на
10 руках?(50)
4.
Каталися 2сини на
триколісних велосипедах, а їхній батько – на двоколісному велосипеді. Скільки
всього коліс?(8)
5.
Скільки років
двадцятирічному юнакові було 4 роки тому? (16)
Завдання для глядачів
·
За допомогою пантоміми показати якесь число
·
Назвати слова, в яких є числа (вітрина, сім’я, родина, година,
підвал, п’ятниця, титри, тритон)
·
Назвати, або проспівати куплет пісні, в якій
зустрічаються числівники. («Ой на горі два дубки», «Дважды два четыре», «Маруся
раз, два, три калина», «Жили у бабусі два веселих гуся», «Одна калина за
вікном», «Айн, цвайн, драйн,…», «Ты отказала мне
два раза», «Миллион алых роз», «Миллион-миллион долларов США»)
6.
З-під паркана видно
6 пар кінських ніг. Скільки цих тварин у дворі? (3)
7.
На столі стояло 3
склянки з соком. Юрко випив одну склянку соку. Скільки склянок залишилося? (3)
8.
В однієї господарки
жили два улюбленці – кіт і півень. Маса кота 5кг, а маса півня – 3кг. Яка
загальна маса кота і півня? (8кг)
9.
Кіт живе 5 років, а
півень – 3 роки. Скільки років можуть прожити разом кіт і півень? (3 роки)
Резервні запитання
10.
У магазині
продавали червоні та зелені кульки. Іринка купила 4 кульки. Які це могли бути
кульки? Назвати всі варіанти. (4 червоні, 4 зелені, 2 червоні+2 зелені, 1
червона + 3 зелені, 3 червоні +1 зелена)
11.
Гаррі Потер, Рон і Герміона грали в шахи. Кожен зіграв по
2 партії. Скільки всього партій було зіграно? (6)
12.
Пасажир таксі їхав у село. Дорогою він зустрів 5
вантажівок і 3 легкових авто. Скільки всього машин їхало в село? (1)
13.
Як розкласти 4 крісла у кімнаті, щоб біля кожної стіни
було по 2 крісла? (по кутах)
14.
Назвіть п'ять днів
підряд, не називаючи ні чисел місяця, ні днів тижня.
Підсумок
Увага! Ось фіналу
Хвилюючі моменти.
Призи обом командам
Виносять асистенти.
Команда-переможниця
Здолала перешкоду,
Одержуйте медалі
У винагороду.
Фінал
1. За хвилиною — хвилина.
Ось і грі прийшов кінець.
Тож показуй нам рахунок:
Хто сьогодні молодець?
1. За хвилиною — хвилина.
Ось і грі прийшов кінець.
Тож показуй нам рахунок:
Хто сьогодні молодець?
2. Дві команди добре грали,
Хоч без досвіду гравці.
Відповіді показали,
Що обидві — молодці!
Хоч без досвіду гравці.
Відповіді показали,
Що обидві — молодці!
3. Та показує рахунок,
Що одна з команд сильніша,
І з наук твердим гранітом
Впоралась вона спритніше.
Що одна з команд сильніша,
І з наук твердим гранітом
Впоралась вона спритніше.
4. Оплесками переможців,
Дружно будемо вітати,
Їм вручаємо медалі,
Щоб було про що згадати.
Дружно будемо вітати,
Їм вручаємо медалі,
Щоб було про що згадати.
5. І команді другій також
Ми дамо призів таких,
Але інші це медалі,
Бо діаметр менший в них.
Ми дамо призів таких,
Але інші це медалі,
Бо діаметр менший в них.
6. Тож прийміть від нас на пам’ять
Ці медалі “золоті”.
Вам бажаємо удачі
І в навчанні, і в житті!
Ці медалі “золоті”.
Вам бажаємо удачі
І в навчанні, і в житті!
До нових зустрічей, друзі!
Розгадайте ребуси!
Будьте уважні!
Будьте кмітливі!
ВІ 3 НА
7 Я
Р 1 А
Г 1 А
ПІ 2 Л
5 НИЦЯ
ТИ 3
3 ТОН
1 нак
Немає коментарів:
Дописати коментар