понеділок, 28 листопада 2016 р.

Математичний брейн-ринг




Вступ
1-й ведучий.
І сувора й солов’їна
Математики країна.
Праця тут іде завзята,
Вмій лиш спритно рахувати.
Вмій ділити, віднімати,
Множить швидко й додавати.
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим у брейн-рингу бути. 

2-й ведучий. 
Хто уважним, чемним буде,
Бал команді той здобуде.
А хто буде пустувати,
Думать іншим заважати,
Бал з команди буде знятий.

1. Всім, добрий день, друзі.
Дівчата й хлоп'ята
!
Ми раді в цім класі
Вас нині вітати!
2. Покликав брейн-ринг
Нас сюди на змагання.
Знавцям й глядачам —
Особливі вітання!
3. Відомо усім
(Тут відсутні секрети) —
У школі різні
Вивчають предмети.
4. Наук у нас різних
Вивчають багато.
Яку ж з них ми будемо
Нині вітати?
5. Тобі, математико,
Наші вітання,
Це ж ти нас зібрала
Усіх на змагання.
6. Сучасну і давню
Науку чудову
Сьогодні у дії
Побачимо знову.
7. Чекають тут різні
На вас запитання,
І хитрі задачі,
Й цікаві завдання.
8. Питання серйозні
Та є й жартівливі,
Тож будьте уважні
І будьте кмітливі.
9. Обдумайте відповідь
Ви неодмінно,
На справу таку
Вам дається хвилина.
Умови гри.
За результатами І туру у нас утворилося дві команди 2-А класу (червоні прапорці), 2-Б класу (сині прапорці). Кожна команда обрала капітана. Капітан обирає учасника, який буде відповідати. На обговорення дається 1 хвилина. Якщо команда дає правильну відповідь, отримує 1 бал. Якщо відповідь неправильна, то іншій команді дається 20с. на обговорення. Якщо команда готова дати відповідь раніше, то капітан дає сигнал прапорцем.
 (Гравці витягують жеребки і займають місця за столами.)
Гравці — “новобранці”
Вітаємо вас!
Бажаємо гри
Показати вам “клас”.
1-й ведучий.
Щоб змагання було чесним,
Ми вибрали журі почесне.
Погляньмо разом з вами, друзі,
Хто буде в цім почеснім крузі.
( представляють журі) 
Розминка
1.    Яку траву і сліпий впізнає? (кропива)
2.    З якого посуду не їдять? (з порожнього)
3.    Чим більше з неї береш, тим більшою вона стає. Що це? (Яма)
4.    Коли доба коротша взимку, чи влітку? (однакова)
5.    З якого місяця починається рік?
6.    У якому місяці найменше днів?
7.    Який місяць є сьомим місяцем у році?
Завдання конкурсу
1.    Коли чапля стоїть на одній нозі,то вона важить 5 кг. Скільки буде важити чапля, як стане на дві ноги?( 5 кг)
2.    У палки  2 кінці, якщо один із кінців одпиляти, то скільки кінців залишиться?(4)
3.    На руках десять пальців. Скільки пальців на 10 руках?(50)
4.    Каталися 2сини на триколісних велосипедах, а їхній батько – на двоколісному велосипеді. Скільки всього коліс?(8)
5.    Скільки років двадцятирічному юнакові було 4 роки тому? (16)
Завдання для глядачів
·       За допомогою пантоміми показати якесь число
·       Назвати слова, в яких є числа (вітрина, сімя, родина, година,  підвал, п’ятниця, титри, тритон)
·       Назвати, або проспівати куплет пісні, в якій зустрічаються числівники. («Ой на горі два дубки», «Дважды два четыре», «Маруся раз, два, три калина», «Жили у бабусі два веселих гуся», «Одна калина за вікном», «Айн, цвайн, драйн,…», «Ты отказала мне два раза», «Миллион алых роз», «Миллион-миллион долларов США»)

6.    З-під паркана видно 6 пар кінських ніг. Скільки цих тварин у дворі? (3)
7.    На столі стояло 3 склянки з соком. Юрко випив одну склянку соку. Скільки склянок залишилося? (3)
8.    В однієї господарки жили два улюбленці – кіт і півень. Маса кота 5кг, а маса півня – 3кг. Яка загальна маса кота і півня? (8кг)
9.    Кіт живе 5 років, а півень – 3 роки. Скільки років можуть прожити разом кіт і півень? (3 роки)

Резервні запитання

10.                      У магазині продавали червоні та зелені кульки. Іринка купила 4 кульки. Які це могли бути кульки? Назвати всі варіанти. (4 червоні, 4 зелені, 2 червоні+2 зелені, 1 червона + 3 зелені, 3 червоні +1 зелена)
11.                      Гаррі Потер, Рон і Герміона грали в шахи. Кожен зіграв по 2 партії. Скільки всього партій було зіграно? (6)
12.                      Пасажир таксі їхав у село. Дорогою він зустрів 5 вантажівок і 3 легкових авто. Скільки всього машин їхало в село? (1)
13.                      Як розкласти 4 крісла у кімнаті, щоб біля кожної стіни було по 2 крісла? (по кутах)
14.                      Назвіть п'ять днів підряд, не називаючи ні чисел місяця, ні днів тижня.


Підсумок
Увага! Ось фіналу
Хвилюючі моменти.
Призи обом командам
Виносять асистенти.
Команда-переможниця
Здолала перешкоду,
Одержуйте медалі
У винагороду.
Фінал
1. За хвилиною — хвилина.
Ось і грі прийшов кінець.
Тож показуй нам рахунок:
Хто сьогодні молодець?
2. Дві команди добре грали,
Хоч без досвіду гравці.
Відповіді показали,
Що обидві — молодці!
3. Та показує рахунок,
Що одна з команд сильніша,
І з наук твердим гранітом
Впоралась вона спритніше.
4. Оплесками переможців,
Дружно будемо вітати,
Їм вручаємо медалі,
Щоб було про що згадати.
5. І команді другій також
Ми дамо призів таких,
Але інші це медалі,
Бо діаметр менший в них.
6. Тож прийміть від нас на пам’ять
Ці медалі “золоті”.
Вам бажаємо удачі
І в навчанні, і в житті!


До нових зустрічей, друзі!
























Розгадайте ребуси!

Будьте уважні!

Будьте кмітливі!

ВІ 3 НА

7 Я

Р 1 А

Г 1 А

ПІ 2 Л

5 НИЦЯ

ТИ 3

3 ТОН

1 нак

Немає коментарів:

Дописати коментар