понеділок, 28 листопада 2016 р.

Новорічне свято



Лунає музика, до залу заходить фея і Дід Мороз
Фея    Казка відчиняє двері... .
Зачекай, зажди хвилину!
Тільки той, хто справді вірить,
На казкову йде стежину.
Лише кілька разів на рік
Наступає чарівна мить,
Щоб цей світ чудовий не зник,
Треба вірити і любить!

Дід Мороз   В повітрі чути музику чарівну,
Дзвенить сніжинок гомін золотий

Фея Всім добрий день і щирі привітання –
Стоїть вже на порозі рік Новий

Лунає бій годинника
Дід Мороз  Всіх вітаємо зі святом!

Фея    Вас у залі так багато.
А як вдягнені святково!..

Дід Мороз   Зберемо друзів ми на бал –
Хай все навколо зміниться,
А казка, і добро і сміх –
Залишаться в серцях!

Фея    Дідусю, а як же нам гостей зібрати і Новорічний бал
        почати, де ж твоя онучка? Яке ж свято без неї?

Дід Мороз   Моя маленька Снігуронька вже у казці, зла мачуха не
пускає Попелюшку на бал. От Снігуронька і
відправилась їй на допомогу.

Фея Дідусю. То може ми теж відвідаємо казку і зберемо Новорічний бал?

Дід Мороз   Ось у нас чарівна скринька, в якій є «Правила хорошого тону» нашого свята, які мають чарівну силу і допоможуть нам гарно провести вечір.

З паперу скрученого в рулон, по черзі читають правила

Дід Мороз  Усі помилки вам сьогодні прощаємо
Але без усмішки вас не приймаємо!

Фея  Порядок дня запам’ятай:
          Співай - танцюй, танцюй-співай!

Дід Мороз   Співай, жартуй, танок веди ,
                      Для цього й кликали сюди!

Танець
Після танцю виходить Пані Нудьга
Нудьга Перестаньте танцювати
Тихо-ша, ні звуку!
Бо сюди з’явилась я Нудьга!
Я не люблю сміху, танців. Співів
Там де живе Нудьга. Там завжди і я!

Дід Мороз  Я прошу тебе, пошкодуй дітей, хай вони сьогодні  
                веселяться – сьогодні ж свято!

Нудьга Ні, ні, ні! Ви мене не вмовите! Я буду добре дивитися і позначати кожного. Кого потім заберу у своє царство Нудьги! І не буде у вас ніякого балу!

Дід Мороз   Що ж нам робити! Хто нам допоможе?

Фея Давайте покличемо Добру казку допомогти нам і створити нашу новорічну казку.

Заходить Казка
Казка Я – чаклунка із Країни мрій.
Зорі ткали плащ мій чарівний.
Хочу вас у казку запросити.
Разом диво-подорож здійснити.
Звичайно, я допоможу вам зберегти чудовий настрій, перемогти Нудьгу. Щоб її позбутися на нашому святі, треба весь час веселитися. Гратися. сміятися. Співати. Танцювати! Тоді Нудьга втече від нас! То ж не сумуйте, в гарні ігри ви пограйте!
Гра «Ялинкова прикраса» естафета
Після гри вбігає Негода

Негода А ось і я - Негода,
Я малечі не люблю,
Я дощем на неї ллю.
Щоб на Новий рік не сніг,
А багнюка на поріг.
Є у мене щирі друзі,
Ми в однім із ними крузі.
Сієм лихо ми і бруд -
                                                    
Прошу всіх з'явитись тут!

 Негода, крекчучи, сідає, по черзі з'являються її друзі
Баба Яга: Ага! Чую! Чую! Щось людським духом вгає. Ось, дітки мої маленькі, чепурненькі, свіженькі.А чому це ви такі гарненькі? У вас що, свято? Ага! Мене з Новим роком привітати "сюрпризом" на святковий обід прийшли?! Ух, ви мої смачненькі!
Негода А ось ще є гарний пан
Вередливий стариган.
Хоча й падає частенько
Але тут він вже, близенько

Слизьколід: Я - старий і хворий дід
 Звати мене - Слизьколід.
І сміятись тут не слід
Я ж нещасний інвалід.
Бо такий у мене труд:
Там впаду, а потім - тут (падає)
Там синець і тут синець,
Там початок, тут кінець... Охо-хо...
Дід стогне, лежачи

Негода: Слухайте мене уважно! Ми не можемо гаяти ні хвилини! Нам треба зіпсувати Новорічне свято дітям. Головне - викрасти "Правила хорошого тону" і знищити їх, тоді свято і наша знайома Нудьга переможе.
Слизьколід: Але як це зробити?

Негода- Відволікти Діда Мороза

Слизьколід: Ура! Ура! Ура! Хай живе Негода!

Баба Яга Хай живе Баба Яга!
Негода:  Цить, тобі кажу! Не кричи, Усім сидіти тихо! Я - думаю!
Сидить і тримається за голову         
Придумала!

Слизьколід  Ура! Ура! Ура

Негода: Облиш волати старий старигане. Не дратуй мене! Підводься швидко і берися до роботи. Треба забавити дітей і тихенько викрасти правила, тоді Дід Мороз не потрапить у казку, не буде балу,  і Попелюшка з Снігурочкою залишаться там! пішли

Яга іде до Д.М., а злодії підкрадаються до ялинки, щоб викрасти скриню

Баба Яга Дідусю, я оце подивилась на ваше свято й подумала, не буду я більше злою. Так мені хочеться, щоб хтось підійшов до мене й сказав лагідно: «Бабусю, потанцюймо новорічного!»

Яга танцює і співає з мітлою
Була раніше злою я,
Жила серед звірів(р-р-р-р)
Страшною Бабою Ягою
Лякали дітлахів.
А зараз зовсім інша я
Ах, зовсім я не та…
Люблю пісні співати я
Полежати в теплі,
Давно вже я на пенсії
І не літаю на мітлі.

В цей час злодії свистять Бабі, вона кривляється до Д,М. і тікають за ялинку.

Дід Мороз   Ой, лишенько! Ох і Яга! Як же я міг їй повірити?! Що ж тепер робити?

Фея що ж Дідусю, не хвилюйся! Добра Казка нам допоможе!

Казка Не журіться! Свято ваше не зірветься. Чарівну силу «Правил хорошого тону» поверне вам красуня-ялинка. А допоможе нам у цьому чарівний танець, який подарують нам наші дівчата

Танець
Після танцю Негода з Бабою Ягою тішаться, бігають по залу

Негода: Ми перемогли! Ми перемогли!'

Добра Казка: Не тіштеся даремно. Ялинка чарівна повернула "Правила хорошого тону". А у вас листок чистий

Негода розгортає листок і бачить, що він чистий

Слизьколід:     Ой, пробачте, більш не буду.
Добро я ваше не забуду.
Я ж виконував наказ,
То Негода проти вас.

Добра Казка: Діти, може пробачимо Негоді і її друзям. Візьмемо їх із собою в коло до ялинки?

Слизьколід: Ми більше не будемо!

Баба Яга Пробачте нам!

Негода Ми хочемо також веселитися!

Дід Мороз   Ну, що ж залишайтесь з нами!
Двері вже відкриті в казку,
В добру путь і в добрий час!
Ми пройдемо їх ураз.
Добре й весело нам жить,

Фея Ялинка вогнями рясніє,
Розваги веселої час!
На радісний бал новорічної мрії
Запрошує казка всіх нас


Дід Мороз   В нашій залі весело, сміх звучить дитячий.
А на кухні темній Попелюшка плаче.
Прислухайтеся! Чуєте – плаче хтось

Казка «Попелюшка»на англ..мові


Після казки з’являється Пані Нудьга




Нудьга Знаєте мої любі, мабуть, дозволю я вам веселитися. Чомусь згадала слова бабусі: «Добро переможе зло.» Я може все життя мріяла потрапити на карнавал і бути зразковим героєм (співає щось). В душі я ж добра, справжня. І в кожному з вас тільки гарне я бачу.

Снігуронька Як добре, що ти це зрозуміла у нас на святі! А веселий настрій давайте створимо разом! Тож, приймаємо тебе до свого гурту! Допомагайте проводити конкурси!

Дід Мороз Ну ж бо, друзі, постарайтесь.
Один з одним позмагайтесь
Хто ж кого опередить –
Приз вручаєм в цю ж мить.

Конкурси

Фея  Не старіє добра казка:
Мрія в ній і чудеса!
Де багато світла й ласки –
Там бринить краса!

Дід Мороз У цей добрий вечір
Ми даруєм вам віночок.
Наш віночок не  простий –
Він із танців, чарівний

Танець

Снігуронька:    Дуже гарно виступали:
І співали, й танцювали.
Вірші, ігри і пісні
Все сподобалось мені!

Дід Мороз Пора, Снігуронько, в дорогу.
Чекає нас повсюди люд
Приходу року жде Нового
 Ми ж забарились довго тут.
 Дозвольте ще раз привітати
Із Новорічним світлим святом .
Усіх присутніх в цьому залі,
 А ми підемо собі далі.

Фея Даємо на прощання слово,
Що через рік прийдемо знову,
Принесемо пухнастий сніг,
 Щастя й радість на поріг.

Немає коментарів:

Дописати коментар