понеділок, 28 листопада 2016 р.

Свято ніжності та краси










Ведуча:
Рада бачити усіх,
І дорослих і малих.
В незвичайний мамин день –
Світу танців та пісень.

Ось прийшло чудове свято - свято весняне,
Дуже люблять його мами  -  і зима мине.
І сніги розтануть,  і струмок шумить,
Встало ясне сонечко й тепло буде вмить.

Розквітають проліски – квіти весняні,
Наче наречені,  в гарному  вбранні.
Зустрічайте гості,  діток дорогих
І вітаймо оплесками діточок  своїх.


Під мелодію заходять діти і стають півколом.
Діти:
Ми прийшли до вас на свято.
Любих мам й бабусь вітати
І сестричок дорогеньких,
І великих і маленьких.

Мама слово чарівне
Не зимове – весняне,
Допоможе в любу мить,
Якщо треба накричить
Якщо треба приголубить,
Мама нас, ну дуже любить!!!

Цей  весняний день погожий,
Він на казку чимось  схожий,
Перші квіти розквітають,
Перші птахи вже літають

Наше свято так чудове
Як веселка кольорова,
Як берізка весняна
Як  хмаринка чарівна

Пісня «My dear, dear mummy» на англійській мові
Інсценізація вірша А.Костецького "Домашній твір".
Автор:
Вітько - бідак страждає так,
Аж здригає ногами!
Він - за столом, він пише твір:
"Я помагаю мамі".
Старанно олівець гризе
Та супить брови грізно,
Але нічого - хоч умри! -
До голови не лізе...
Та ось тихесенько зайшла
В його кімнату мама.
Мама:
Вітюнь, будь ласка, в магазин сходи за сірниками.
Син:
Ідея!
Автор:
Вигукнув синок мамі...
Син:
Ну й морока!
Сама іди! Я твір пишу -
Роблю важкі уроки.
Автор:
І мама вийшла...А Вітько
Швиденько пише в зошит.
Син:(пише)
" Я в магазин завжди ходжу,
Коли мене попросять..."
Автор:
Хвилин за десять мама знов
З'являється у дверях.
Мама:
Вітюнь, картопельки начисть,
А я зварю вечерю.
Син:
Сама начисть!
Автор:
Кричить Вітько.
Так, що ледь не лопне.
Син:
Я твір пишу! Я- зайнятий!
Сама вари картоплю!
Автор:
Виходить мама, а синок писати знов сідає.
Син (пише):
"Я мамі сам варю обід,
Вечерю і сніданок..."
Автор:
Радіє син.
Син:
Не твір, а люкс!
Оцінка буде гарна!
Автор:
І геть не думає про те,
Що він радіє марно.


Коли мене спитають:
Яка найбільша сила?
Любов, що в серці має
Бабуся моя мила.

Коли мене спитають:
- Що найдорожче є світами?
З усіх скарбів скажу найперший –
Ласкаві руки мами.

Мама в кожного з нас єдина і неповторна. Використайте цю нагоду зробити їй приємне. Підійдіть до неї зранку й пошепки на вухо скажіть: "Матусю, я тебе люблю!" А потім спробуйте цілий день допомагати їй в усьому, що вона робитиме.
У святкові дні по телевізору часто транслюють веселі передачі. Сьогодні наш телевізор теж покаже багато цікавого. В кожній програмі звучатимуть привітання мамам, бабусям, дівчатам...
(У макеті телевізора диктори).
Диктори.
Добрий день! У студії працюють диктори -
Добрий день. В ефірі - канал "Другого класу".
Ознайомтесь з анонсом передач цього святкового дня.
За кілька хвилин запрошуємо відвідати танцювальний майданчик «Танцюють всі»
Далі передача "Привітання мамам".
Потім запрошуємо переглянути "Криве дзеркало".
На завершення у програмі засідання "Клубу джентльменів".
А зараз – про погоду.
За даними другого класу нашої школи, сьогодні по області, селу, школі передбачаються усмішки, сміх, веселий настрій, часом – сильний сміх, без опадів, на дорогах до школи без перешкод.
Канал "Другого класу" бажає весняного настрою та веселого відпочинку.
А зараз запрошуємо на майданчик танцювальний!

Танок квітів у виконанні дівчаток

Вчитель.
Сьогодні всі найкращі слова - нашим мамам.
Кожен своїй ненці хоче подякувати за турботу, побажати всього найкращого. Слово вам, діти!

1.Матусю моя дорогенька,
Тебе я найдужче люблю.
Моя найкраща ненько,
Для тебе все-все я зроблю!

2.На свято рідної матусі
Троянди гарні я куплю.
Знаю: тяжко тобі, люба,
Та зачекай – я підросту!

3.Щодня працюєш, мамо, важко,
І руки стомлені твої.
Я поцілую їх, рідненька,
І усміхнешся ти мені,

4. Бога щиро я попрошу,
Щоб зірочку зірвав одну,
І я вплету її у КИЛИМ,        
Тобі під ноги покладу.

5. Коли я хворів так тяжко,
Люба неня, наче пташка,
Піклувалася, не спала,
Зовсім не відпочивала.

6.Та любов її безмежна
Врятувала від біди.
Ось за що матусі рідній
Буду вдячна я завжди.

7.Хай буде цей день весни     
Для тебе особливо прекрасним.
Нехай душа до глибини
Вдихне небес блакиті ясні.
        
8.Дорога матусю!
Хай щастя зоряне до тебе лине
І безліч літ зозуля накує,
Хай доля розквітає, мов калина,
Та мудрим буде серденько твоє.
        
9.Люба моя ненько!
Не стрічай ніколи зради й горя,
Розквітай, мов квітка навесні.
Хай з тобою будуть поряд
Щастя, радість, дзвінкі пісні. 

10.Матінко рідна! Сонечко ясне!
Ти в цілім світі для мене найкраща!
Ти найпрекрасніша, найдобріша,
Ти, моя матінко, найчарівніша!

11.Ти у мене наймиліша,
Найрідніша, найгарніша,
Ти у мене най... най... най...,
Ненечко моя.

12.             За добреє серце,
За щиру опіку
Будь благословенна
Від нині до віку.

Диктори.
  Наші мами і тата не часто посміхаються - їм не до посмішок.
  Але ж сьогодні – день особливий!
  І що ти пропонуєш?
Допомогти їм посміхнутися.
  "Криве дзеркало" – так називається наш наступний виступ. Шановні гості, зверніть увагу: в залі працює фотограф.
       Не забудьте посміхнутися.

Частівки
Я для мами так старався,
Шість десяток получив,
Аж мій ґудзик відірвався,
То я сам його пришив.
Та хіба це допомога?
Я для мами посуд мив!
Потім вимив ще й підлогу –
Всіх сусідів затопив.
Я для мами теж трудився,
У тазок води налив.
Наш будильник запилився,
То я з милом його мив.
Ми салат святковий з братом
Готували мамі в свято.
Коли котик скуштував
Цілий день і ніч нявчав.
Раз у рік, на свято мам,
Я у руки віник взяв.
Залишилося від нього
Три соломинки усього.
Шили разом ми із татом
Подарунок сестрі в свято.
Мало бути у нас плаття,
Вийшла стрічка в коси Каті.
Наймиліші, найдобріші,
Дуже любимо ми вас,
А тепер ловіть скоріше,
Поцілуночки від нас.
Диктор.
Розпочинаємо конкурс "Помічники".
Вчитель.
Дуже приємно мамам, коли діти охоче допомагають у хатніх справах. Зараз ми дізнаємося, хто з вас кращий помічник.
 Конкурси для мам та дітей





Диктор.
- Розпочинаємо засідання "Клубу джентльменів".
(Виходять хлопчики класу - поважні, у святкових атрибутах джентльменів).                                                                                           
1-й джентльмен.
Добрий день, поважні панове і прекрасні мами, дівчатка, дами! Ми раді привітати вас від імені клубу джентльменів нашої школи.
(Всі піднімають капелюхи).
2-й джентльмен.
Сьогодні наші розмови - не тільки про дорослих жінок, а й про дівчаток нашого класу.
3-й джентльмен.
Сер, тож мерщій квіти треба шукати
і з любов'ю вручити всім дівчаткам, щоб любо було.
1-й джентльмен.
Кажуть в Парижі найкращі школярки.
Але це скоріше, мабуть, навпаки,
- Найкращі дівчатка у нашому класі,
Живуть і вчаться у нашому селі!
2-й джентльмен.
Усіх затьмарюють красою і вродою!
Ви, сер, мабуть, будете зі мною згодні?
(На знак згоди всі кивають головами, перемовляються).
3-й джентльмен.
Разом із нами усіх привітайте,
Разом із нами усім побажайте,
Щоб сонце світило і мирно, і ясно,
А наші дівчатка були завжди прекрасні.

 Танок джентельменів у виконанні хлопців

Мамі я дарунки подарую,
Маму я в щічку поцілую,
Скаже тобі донечка маленька:
-                     «Ти найкраща моя  ненько.»
-                     У святковий диво час
Малюки  вітають вас,
Дорогим бабусям й мамам
Вам дарунки готували.

Ведуча:
Тож прийміть від серця щиро
І любуйтесь усім миром –
Подарунки від малят
Любих хлопчиків й дівчат.

Подарунки

Закінчується веселе свято,
Вірші та співи були в нас.
Тож, любі мами та бабусі,
Прийміть в дарунок пісню цю від нас.
Пісня “Мамо,моя мила”

Немає коментарів:

Дописати коментар